Viscerální terapie

S čím vám mohu pomoci:

• pooperační stavy, jizvy
  • stavy po prodělaných zánětech v hrudní/břišní dutině/v pánvi
  • chronické bolesti pohybového aparátu
  • chronické bolesti hlavy
  • chronická onemocnění v hrudní/břišní dutině/v pánvi
  • poruchy trávení, zácpa, reflux
  • dlouhodobá stresová zátěž
  • preventivní péče
  • atd...

Na co při viscerální terapii připravit?

Přijďte v pohodlném spodním prádle, budete se do něj vysvlékat. Ať už budeme řešit cokoliv, při viscerální terapii vás potřebuji vidět a vnímat přes kůži. Před terapií si sundejte řetízky z krku a gumičky z vlasů.

Nemusíte mít strach, vše vám vždy dopředu vysvětlím a řeknu co budu dělat, abyste věděli co vás zrovna čeká. Pokud se vám kdykoliv nebude cokoliv líbit a budete chtít s probíhající terapií skončit, dát si pauzu nebo jakkoliv upravit, stačí říct. Vše je o vzájemné komunikaci a důvěře.

Co naopak nečekejte?

Nečekejte masáže. Fyzioterapeut není masér a podstatná část terapie směřuje vždy k vlastní aktivitě. Pokud je potřeba tkáně ošetřit, není to formou klasické masáže, jakou znáte třeba z wellness. Budou váš čekat jemné techniky, s přiměřeným tlakem. Vždy je potřeba vašeho plného soustředění, vnímání a spolupráce.

Po viscerální terapii můžete očekávat výraznější únavu. Určitě v den terapie zrušte veškeré sportovní a pohybové aktivity, naplánujte si odpočinek a nepijte alkohol. Nejlépe i další 2-3 dny po terapii. Pak dáte vašemu tělu nejlepší možnost, aby byla terapie úspěšná.

Jak často je potřeba terapii opakovat?

Podle potřeby. Nejlépe s odstupem 2-3 týdnů.

Vytvořte si webové stránky zdarma!